18.7.12

Home, sweet home ♥

Har suttit i bilen hela dagen idag (känns det som). När jag kom hem packade jag upp allting, och så hade jag så mycket överlopps energi, att jag satte igång och damsög hela huset, dammade mattor och torkade speglar... Nu är jag mycket trött, men nöjd :) 
Kändes skönt att äntligen göra något nyttigt eftersom dagarna har spenderats med att äta, simma, sola, läsa, fota, sova och äta lite till, d.v.s. har bara varit och njutit av lovet :) Garderoben har också fyllts på med en t-skjorta och en kavaj, och från ett loppis fyndade jag en tröja och en jeansjacka. Jeansjackan ska jag fixa lite så den får ni säkert se i ett DIY inlägg :)

Imorgon bär det av till stan. Först ska jag titta om jag hittar klockan i någon butik och så ska jag efter mina solglasögon ♥ :') Har längtat sååå! Sen blir det att möta upp Soffi, som jag annars inte har sett på ca 100 år? :D och luncha med henne :)

Nu ska jag fixa naglarna som har växt sjukt mycket eftersom jag inte orkat göra något åt de, och läsa frida :)

Kram ♥

1 kommentar:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com