19.7.12

Evening

Hej! Åkte som sagt in till stan med m&p på morgonen, och sökte efter min efterlängtade Marc by Marc Jacobs klocka, men gissa om jag hittade den? NEJ! Inte en enda butik i Finland säljer deras klockor?!! :/ Provade andra klockor i Stockmann och hittade en som jag får till konfirmationsgåva sedan ;) Gick vidare till Instrumentarium och fick äntligen hem mina efterlängtade Ray-bans ♥
Sedan träffade jag Soffi och vi åt på Vapiano och snurrade omkring lite var stans. Hemma har jag ätit och så åkte vi iväg för att flytta lite möbler till systerns lägenhet från farmors&farfars lägenhet. I ett höghus bredvid höll det på att brinna då vi kom dit, så där var fullt av brandbilar och ambulanser. Som tur var var ingen skadad! Jag tog en bild som jag skickade till Iltalehti, men vi får se om de publicerar den ;) Nu måste jag städa bort en hög med kläder från sängen och läsa fridaa :D
Imorgon får vi se vad jag gör. Tänker iaf sova länge, redigera bilder, kanske göra DIY inlägget och så borde jag tränaaa.





Outfit:
  • skjort - Primark
  • shorts - Only
  • bälte - H&M
  • ring - mammas gamla
  • nagellack - Mavala toulouse





Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com