20.5.12

Never close your eyes


Är sjukt stressad just nu. Är inte färdig med geggaprojektet, och orkar seriöst inte göra mera på det idag. Finskaprov har vi på tisdag, och det är typ mitt sämsta ämne, så jag börjar må illa så fort jag tänker på det, eftersom jag är så nervös att det ska gå jättedåligt och jag ska sänka mitt vitsord... Och så har vi matteprov på torsdagen. Och i matten brukar de gå förvånansvärt bra, men nu är jag rädd att det inte kommer gå så jättebra...
Imorgon har jag ögonläkare, så jag missar 1 och 1/2 timme av kemin, där jag verkligen borde vara för att hinna göra mitt projekt färdigt, och vara aktiv och inte sänka mitt vitsord... Fick nämligen ganska dåligt i provet...
Tack gode gud att det snart är sommarlov! Skulle dö om det var en till sådan här vecka på kommande. Hoppas verkligen inte att nian är så jobbig som alla säger!
Måste också hinna köpa skor till avslutningen, och konfirmationen. Och en klänning! Och så har jag en ganska lång lista på vad jag borde införskaffa inför skriftskolelägret...

Har solat för första gången i år också! Sjukt varmt var det idag.
Men nu ska jag försöka göra geggaprojektet färdigt eller öva på några finskaord...

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram

2 kommentarer:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com