21.5.12

About today

Åkte som sagt till ögonläkaren. Hon satte droppar i mina ögon så att mina pupiller blev JÄTTE stora, och tack vare det har jag jätte ont i huvudet, och så tar det ont då jag försöker läsa.. Har nu kommit igenom det som kommer till finskaprovet ett x antal gånger, och jag får bara hoppas att det går bra!
Försöker intala mej att detta är näst sista provet före sommarlovet, men då blir jag bara ännu mera stressad :/ Annars har jag fotat lite, men vet nu inte hur bra det blev...

På torsdagen åker jag och Soffi in till stan, och jag har hittat några ljuvliga saker jag bara måste ha! Och så MÅSTE jag hitta skor :')
Nu ska jag ladda sånger till iPoden (för engångs skull) och titta på DHW, om jag orkar hålla upp ögonen...


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com