20.4.12

Mina skönhetsprodukter

Som sagt ville någon se mitt dagliga smink, så nu kommer det + lite andra skönhetsprodukter jag använder. Enjoy ♥

Jag börjar med att applicera denna mascara. Det står inte att den är vattentät, men den håller rätt så bra ändå. Minuset är att den är ganska svår att få bort...

Sedan använder jag denna foundation för att täcka mörka ringar under ögonen, finnar m.m. Den är rätt så bra!


Denna kajal är jätte bra! Hittade den i lådan under, som jag fått för ett tag sedan. Kajalen är svart och nummer 090. Använder den beroende på humöret.


 

Denna eyeliner köpte jag för ett tag sedan från H&M. Har fortfarande inte lärt mig att använda den ordentligt, men övning ger ju färdighet ;)

Avslutar sminkningen med Diors läppglans, i en underbar färg! Synd bara att det inte håller så jättebra...


Innan jag går använder jag denna parfym från DKNY, som doftar uuuuuuunderbart ♥


Eller så använder jag denna Chloé parfym (den som är längst fram).


Den här mascaran använder jag till fest och sådant. Den är verkligen jätte bra, och gör ögonfransarna långa och mörka. Det är oriflames wonder lash intense mascara.


Denna smörjer jag ansiktet med efter varje dusch. (Vet att jag borde smörja varje kväll och morgon, men vill inte få fet hy, och min hud behöver inte mera än det.)


Dessa två läppbalsam använder jag. Nivean håller på att ta slut, så jag började använda det andra, och det är jätte bra! Tog den från något hotell för någon tid sedan...


Den här tar jag bort ögonmakeupen med. Helt okej.


Denna använder jag varje kväll för att smörja mina armveck med (har någon eksem där, som har blivit mycket bättre jämfört med ett år sen...). Är jätte bra för torra läppar, och typ näsan om du har snuva eller något.. Rekommenderas!


Används varje kväll till händerna. Jätte bra!


Detta är verkligen världens bästa balsam!! Min farmor köper det till mej, eftersom det inte finns någonstans annanstans än hos hennes frissa. Eller jag har i.a.f inte hittat det någon annanstans!


Används efter varje dusch. Doftar jätte gott!


Denna brun utan sol har jag börjat använda, för att slippa vara helt blek då shortsen kan börjas användas... Den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com