20.4.12

Back on track!

Jeje, kom hem, öppnade nätet och.... det funkar!! :D:D Happygirl!

Så nu ha jag en massa bilder till er och en massa idéer! Mycket bloggning kommer att ske, så att jag får tillbaka mina läsare :)

Idag är det ett sådant där härligt höstväder (det regnar) och min fotolust försvann helt då jag gick hem från bussen... Skulle villa fota porträtt... Nå det får ske en annan dag!

Har inga speciella planer för veckoslutet, ska spela tennis på lördagen i åtminstone 2 timmar, och bara ta det lugnt och försöka bli frisk...




Bilder från söndagen (tror jag) som jag är sjukt nöjd över! Ska dit igen med andra objektivet (18-55mm) någon solig dag.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com