29.6.13

Wake me up when it's all over


Det är så svårt att skriva något vettigt, eller något intressant över huvudtaget. Mycket lättare att publicera några bilder och en sång och någon rad av lyricsen för att beskriva humöret. Men jag ska försöka skriva.
Jobbade alltså hela förra veckan och idag, vilket var helt roligt, men samtidigt så utmattande. Idag gick tiden fort vilket var rätt skönt. Imorgon tror jag att mina fötter riktas mot stan eftersom reorna lockar. Och pengar har jag ju tjänat, bara att vänta på lönen.
Annars så har jag försökt hitta på ett bloggnamn. Trodde aldrig att det kunde vara så här svårt.. Och då man äntligen kommer på något och testar det, så kommer man in på någon blogg med ett "just testing" inlägg som är gjort 4 mars 2008... Halåå, kan du ta bort din blogg, snälla?!! Frustrerande...

Nu ska jag titta på vampyrer (hihi♥) :')
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com