25.6.13

Summer ♥






Hej! Kunde inte sova förra natten, så jag låg och bläddrade igenom fina bilder på ig och gamla blogginlägg. Har äntligen fått inspirationen tillbaka och sprang ut med kameran så fort jag kom hem från jobbet idag. Fotade mest självporträtt. De flesta hade antingen fokusen helt annanstans eller så var min min inte den bästa... Men några bra fick jag iaf!

Sjukt varm dag idag. Överlevde jobbet tack vare latte och kul människor. Bytte om till shorts så fort jag slutade och gick hela vägen hem med bra musik i öronen. Jobbar alla dagar denna vecka, vilket inte stör mig så hemskt mycket. Vill verkligen ha pengar till resor jag ska på, ni får veta mera sen närmare :)

Nu ska jag titta ett avsnitt tvd (ja, håller ännu på såsåsåså braa ju) och så borde man sova i något skede också.
Kram ♥

2 kommentarer:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com