2.6.13

Nu är det slut

Vet inte riktigt om man ska gråta eller skratta. Är fylld av olika känslor och kan inte välja vilken jag vill leva efter. Igår gick jag ut grundskolan vilket bara är så SJUKT att jag forfarande inte kan fatta det. Vet att jag kommer sakna min klass fast jag kanske inte passade in i den så bra. Vill fortfarande krama om alla vänner och säga att jag kommer att sakna dem.
Det värsta är att hela kompisgänget kommer att skiljas åt. Spenderade kvällen igår ute på en klippa med dem, och just nu vill jag bara gråta eftersom jag kommer att sakna de så jävla mycket.

Men det är väl bara att leva vidare, eller hur?
Hoppas ni hade en oförglömlig kväll igår!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com