11.6.13

I hear the birds on the summer breeze

Hej på er det var ett tag sedan sist! Har inte gjort så mycket på sistone. Idag jobbade jag vilket bara kändes tungt, men ändå roligt, eftersom jag har fått snuva, och gått omkring med huvudvärk hela dagen också. Nu har jag varit hemma en timme redan och anmält mig till en dansgrupp för nästa läsår. Tänker lägga mig i soffan och titta på tvd. Har lite stegring så det är väl bästa att vila.

Angående bloggandet så tänker jag bara blogga då jag har lust, eller känner mig skylldig att uppdatera. Har 0 inspiration just nu vilket verkligen är sjukt tråkigt, men jag ska ge mig ut med kameran så fort det är fin kvällssol. 

Kram ♥

2 kommentarer:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com