22.5.13

We've come too far to give up who we are

Tja peepz!
Sry för att jag inte var närvarande på bloggen igår. Hade en hel del att göra och så hade jag helt enkelt ingen lust att blogga. Igår åkte jag in till stan med Sofia och vi fotade domkyrkan, salutorget och allt som vi såg ungefär. Drack en islatte på Ciao café och åt panini till lunch. Så skönt med en varm dag, och jag ångrade att jag inte hade shorts på mig! Resten av kvällen låg jag i sängen eller soffan eftersom jag hade ont i huvudet och inte orkade göra något vettigt. Tittade specialepisoden av gossip girl och några avsnitt New girl.

Idag har jag varit i skolan i ca en timme, gått igenom bilder med min handledare och pratat om fotoboken. Har inte så mycket kvar att göra, måste bara framkalla bilderna så är det mesta fixat! Fatta hur skönt det är att göra något man verkligen tycker om, istället för att sitta med näsan i tjocka böcker och inte förstå ett skit. Man vill ju lyckas bra med detta projekt, och satsar på det, och inte är det tråkigt heller! Yey :)

Nu lyssnar jag igenom min spotifylista och ska installera lite program till datorn och fixa med bilder och sånt. Regnig dag idag, så ni hittar väl mig här hela kvällen.

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com