1.5.13

Vi Klara Vappen!

Hejhej! Så underbart med lite lov mitt i veckan! Igår hade vi först nationellt prov i matte, som gick helt okej :) Efter skolan åkte jag in till stan, mötte upp mina föräldrar och så gick vi på en konset där min syster uppträdde. Efter det skjutsade de mig hem, och på kvällen kom några cheyer över till mig och firade vappen! Sjukt kul var det :)

Idag har jag duschat, städat och så kom några vänner till mina föräldrar hit. Vi åt sjukt god mat och så hjälpte jag till i köket efter det.

Bild från förra året
 Jag har inga mer planer för idag, vi får se vad som händer!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com