3.5.13

Put on a smile!

Tja! Skön dag idag, verkligen! Började 10 som jag gör varje fredag, vi hade idrott två första timmarna ute i solskenet, vilket var skönt! Sedan fick vi tortilla och glass till lunch istället för fiskfärs! Yes ;D På mattetimmen fick vi ut nationellaprovet, och resultatet är jag nöjd över! Resten av timmen talade vi bara. Samhällslära timmen var den enda man måste vara lite aktiv på, och på fyssatimmen fick vi glass och gick ut och spelade vollyboll!
Efter skolan åkte jag och Heidi till stan, där vi tillbringade hela kvällen med att äta, tala och shoppa :) Fick med mig hem ett par gråa Dr Denim som jag velat ha en tid, och de var t.o.m. på rea!

Bra dag idag!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com