18.4.13

This is my moment

Tja! Åkte efter skolan till omppu och gick runt där i några timmar. Letade som sagt efter sportkläder, eller iaf löpartights, men hittade inga jag gillade. Men ni kan aldrig gissa vad jag hittade! Det par Vans jag sökt i rätt storlek en tid nu, fanns i många storlekar i en butik :) Tyvärr så var den större storleken lite för stor, och den mindre lite för liten... Men jag ska imorgon söka efter andra butiker som säljer Vansen, så får vi se vad jag kommer hem med :D
Det bästa som jag hittade från Stadium är en longboard för 25€?! OMFG!! :D Sååå billigt ju! De flesta kostar runt 70€! Ska fundera idag om jag verkligen behöver en, men tror verkligen jag ska köpa den! :)

Hade tänkt springa lite idag, men just nu regnar det, så tror jag skippar :/ Imorgon ska vi till riksdagen med klassen haha :D Skönt att skippa tråkiga lektioner iaf. Blir i stan sedan och shoppar lite! Blev ju inget köpt idag så ;D

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com