9.4.13

One way, or an other

Sitter just nu och drömmer om sommar, en longboard, fisheye objektiv, massa snygga kläder, ett nytt par converse, London, Justin Biebers konsert och lite till :)

Jag vet inte om jag hade en otursdag idag eller vad :D Men iaf så blev jag en av de tolv stycken nior, som måste göra engelska nationella muntligt. Just nu är det helt okej att det blev så, eftersom det inte var särskilt svårt, och så missade jag en tråkig timme :D Efter skolan åkte jag till tandläkaren, där jag fick vet att jag troligtvis kommer få tandställning igen... Den skulle iaf inte synas, men ändå! Vill ju inte :/

Träningarna gick okej, och nu ska jag titta på gossip girl!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com