20.4.13

I need your time

Fin lördag idag! Solsken och allt :) Vaknade, gick i duschen och åkte iväg till butiken. Provade Vansen ett tag, men köpte de inte eftersom de inte satt så bra på foten och jag tror jag skulle få skavsår ganska lätt av de. Låga Converse är verkligen snygga, kanske jag köper såna istället? Men iaf så fick jag med mig hem longboarden :) Det är ju mycket svårare än det ser ut! Måste träna balansen lite ;D Men jag tror att det går ganska snabbt att lära sig, eller det hoppas jag, för jag vill ju kunna! :) Ska fota den imorgon, så då får ni se!

Har hunnit träna lite idag, och nu ska jag läsa och så får vi se vad jag hittar på.
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com