22.3.13

Come on baby, can’t you see?

Hejhej! Blev alltså hemma idag också och har inte gjort så mycket, tittat en film, lite himym, legat i sängen och lyssnat på musik.

Adam Lambert har konsert ikväll, och lite harmar det nog att jag inte är där.. Har redan länge älskar hans sånger och det skulle vara underbart att se honom live! Men jag har intalat mig själv att jag det bara är bra att jag inte for dit, för då skulle jag vara TOTALT pank just nu :D Nå, vem vet, kanske jag nångång får se honom på riktigt :)

Nu tror jag att jag ska se Pretty Woman, eftersom jag inte tror att jag nånsin har sett den till slut :D

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com