29.12.12

I'm still dreaming about it

Det är så skönt med jullov då man slipper stiga upp före sju varje morgon, behöver inte tänka på prov och läxor, och slipper sitta på tråkiga lektioner och försöka lära sig något. Visserligen borde jag skriva en uppsats, men den vill jag inte tänka på just nu.

Sov idag till halv tolv (har börjat bli en rutin nu) och åt frukost, duschade och så åkte jag till omppu för att titta på rean. Finns verkligen en massa fina saker i butikerna, för billiga priser. H&M hade en massa fina tröjor på rea, så om ni söker nån sådan så titta in där! Har bestämt mig för att inte köpa något onödigt (med egna pengar) eftersom jag vill spara till Hongkong.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com