26.12.12

I'm buried in the snow

Hej! Hoppas ni haft en lika underbar jul som jag haft! En massa god mat, klappar och traditioner :) Det harmas ännu också att jag glömde kameran hemma, men kan inte göra så mycket åt det..
Fick en hel massa julklappar så som ett stativ, spotify premium, biljett till Rihannas konsert, nagellack, hår och hudprodukter, presentkort, vantar, paraply, två böcker och fyra tröjor (!). Gav en av tröjorna till min syster eftersom det blev lite trångt i garderoben, haha :)
Älskar verkligen julafton. Först så vaknade jag och åt en god frukost, så hoppade jag i duschen och efter det sminkade jag mig och t.o.m.lockade håret. Jullunchen bestod av traditionellt julbord som vi åt hos farmor och farfar. Efter det blev det julklappsutdelning, och så begav vi oss till julkyrkan. Efter kyrkan åkte vi till mormor och morfar och åt julmiddag där, och öppnade ännu mera klappar.




Bilder från förra julen som ni inte sett

Här hemma har jag städat lite för att få plats med allt nytt, och nu ska jag paketera systerns födelsedagspresent.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com