1.11.12

Första november



Blev alldeles livrädd för en stund sedan, eftersom datorn hade ett högt konstigt ljud, och musiken hakade upp sig. Måste stänga av den och sätta på den på nytt, men som tur är finns alla bilder och låtar kvar! Jag har ingen aning om vad jag skulle ha gjort om allt varit borta. Antar att jag inte skulle varit värst glad... Så nu börjar eländet. Har bestämt mig att nu, en gång för alla ska jag VERKLIGEN gå igenom och ta bort onödiga bilder och flytta de bästa till en hårdskiva. Datorns minnes är snart slut också...

Hade annars en helt bra dag idag. Kan verkligen inte fatta att det redan är november?!! Snart är det jul också...

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com