24.10.12

Vi tackar för tiden vi haft

Den här veckan har gått sjukt snabbt! Jag vet att den inte är slut än, men det är ju fredag i övermorgon?! Har en massa skoljobb som väntar på mig på veckoslutet, så det är kanske därför jag skulle villa skippa det.. Måste redigera bilder också, och så skulle det sitta fint med lite nya bilder :)

Skoldagen idag var helt okej. Var på dansen som var sjukt rolig, men jobbig. Nu har jag duschat, lackat naglar och lyssnat på Nolie & KKV, så nu ska jag äta och titta på pll. Måste gå och lägga mej tidigare än vanligt, eller iaf försöka somna tidigare. Var helt sjukt trött hela dagen.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com