13.9.12

Om dagen och två nyheter

Är jätte glad just nu! Fick igår veta att Bik Bok kommer att öppna tre st butiker i Finland, varav en är i Kampen! :'D Dessutom öppnas också Bik Boks webshop också snart! Det var inte många dagar sedan jag var inne på deras sida och drömde om några klädesplagg.. Och nu fick jag veta det här! Yes :)

Annars var det ok skoldag, gick till mcd efter skolan med Katten och åt och talade där. Sedan har jag gjort läxor, skypat och nu ska jag börja ta bort gamla och sätta nya bilder i collage! Fick nämligen hem bilderna jag beställde på posten idag! Beställde från ifolor för er som undrar. 86 st foton, och det blev mindre än 12 € !

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com