19.9.12

Do you know what's worth fighting for?

Hej!
Vet att bloggen är dålig just nu, med tråkiga inlägg o.s.v... Sanningen är att jag har ganska så lite med inspiration, och helt enkelt för lite tid för att hinna med allt jag skulle vilja hinna med... Men så fort proven är förbi, tänker jag shoppa och fota en massa! Har funderat om jag borde ha bloggen mera som en "uppdatera när du har något att säga-blogg", så att mina inlägg inte skulle vara så fruktansvärt tråkiga.. Men vi får se hur det blir, ska försöka mitt bästa! Lämna gärna en kommentar om ni har idéer på hur ofta jag ska blogga, hurudana inlägg ni tycker om o.s.v, och om ni har någon bra inspirationskälla! :)

Nu ska jag iväg till dansen och så blir det att läsa på fysikprovet hela kvällen.
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com