7.9.12

But I know now that we were not the people that we turned out to be

Började dagen med att vakna en halvtimme före alarmet ringde, men jag steg upp endå och började göra mig i ordning. Hann t.o.m ladda ner några sånger och blogga, för jag for hemifrån! Börjar 10.20 på fredagarna, vilket verkligen är skönt. Hade gymppa i regnet två första timmarna, vi sprang 100 m och hade längdhopp. 100 m gick väl okej :) Efter det åt vi lunch och så en timme matte och två timmar fysik innan jag slutade. Efter skolan gick jag och Katten till mcd, åt och talade där. Sedan tog jag bussen hemåt och pratade med lite människor från klassen på busshållplatsen och i bussen.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Just nu lyssnar jag på musik och går igenom Nellys stora rea! Titta in om ni är lika shoppinggalna som jag ;)

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com