7.8.12

Jag känner en bott

♥ Var idag som sagt hos tandhygienisten och efter det gick jag omkring i butiker lite grann :) Såg att H&M hade ett par fina vinröda byxor, men eftersom de var för stora så kom jag på att Cubus också sålde såna. Så där provade jag ett par vinröda och ett par mörkgrönblåa.. Märkte att de vinröda var längre än de andra, och en expidit sa att de längre mörkgrönblåa jeansen inte borde finnas, men vet ni vad? Det fanns ett sista par och nu är det paret i mitt skåp ♥ På köpet fick jag också ett nagellack i samma färg, och det kommer jag att använda sjuuukt mycket, det är ju sååå snyggt ♥
Köpte lite tuscher som jag ska ta till skolan, de går alltid åt ;)

Nu lyssnar jag på låten jag linkade till er (fråga inte mej varför, den hamnade bara på hjärnan) och laddar upp inför allsång på skansen ♥

Picture time:





Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com