6.8.12

I want to ride my bicycle

Var på morgonen ute på en powerwalk och sen ringde jag till Katten och frågade om hon ville komma hit. Så hon tog bussen till Sökö, men min buss skulle först komma om en timme, så hon började gå mot mig och jag kastade mig på cykeln och cyklade så fort jag kunde fast mina benmuskler skrek. Nå sen så cyklade Katten och jag satt på pakethållaren hela vägen hem, efter att vi stannat vid butiken och köpte glass :)
Här hos mej har vi ätit, eller Katten åt mat och jag åt två morrötter (Y) (hade redan ätit) och pratade en stund, och sen blev jag så rastlös att vi hoppade på cykeln igen och cyklade till en hamn och satt där och pratade. Och så lärde jag mej äntligen att cykla medan någon annan sitter på pakethållaren! :') Just förde jag henne till bussen och nu sitter jag här, med darrande benmuskler :S :D Över 11 km har jag iaf cyklat idag! Känner mig duktig.

Okej, var det jag som sa att jag skulle sluta skriva och bara ha bilder? :D Hoppas inte ;)

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com