13.8.12

Chill dag

Hade väckning på kl 9.00 så då steg jag upp och åt frukost. Sedan toga jag halv 11 bussen till Omppu, och där köpte jag ett par strumpbyxor, som jag tänker ha under shorts lite kyligare dagar(fast jag provade det just och det såg kanske inte så bra ut, men endå), ett gummi, ponnare, lite underkläder och två uuunderbara nagellack ♥ Nagellacken har jag villat ha länge. Älskar de somriga färgerna! Tyvärr blir det ju höst nu, men köpt ät köpt..

Idag tänker jag inte göra något speciellt, bara ligga på sängen och gråta över att sommarlovet är slut! Nånej ;) Idag tänker jag göra sådant jag tycker om och bara chillaa :) Måste verkligen njuta av sista sommarlovsdagen! Och så måste jag packa skolväskan (ush, det låter som om jag är sju år och har en ljusröd ryggsäck med katter på..) lacka naglar och sådant trevligt.. :)


Men ni får ha en superskön dag och njut av sista ledigheten! (Ni som börjar skolan imorgon, ni andra får ha det mindre bra! (Just kidding...))
Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com