21.8.12

Baby it's all wrong

Hej hej :) Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat här varje dag, men ni ska veta att skolan går före just nu! Har börjat sista året i grundskolan, så måste verkligen kämpa!

Igår mötte jag upp en gammal vän i stan och vi åt på Vapiano och tittade på Snow white and the huntsman. Filmen var bra och det var en underbar dag!  :)

Idag efter skolan hade jag tennis för första gången i år, ny lärare och ny grupp (fast de flesta känner jag). Märktes ganska mycket att jag inte har spelat på hela sommaren ;)

Imorgon kommer jag att ha fullt upp! Efter skolan ska jag till kyrkan på konfirmationsövning och fotografering, så det gäller att stiga upp tidigt imorgon för att fixa sig... >.< Efter det har jag dans och måste jag genast hem, göra läxor, och öva på finska ordförhör... :/ Tror att jag skippar bloggningen imorgon!

Update: Vet att vissa av er väntar på lite bilder, och de kommer upp i slutet av veckan eller på veckoslutet!

Ha det bra!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com