5.8.12

14 000 unika och tävlings tankar

14 000 unika besökare har nu varit på min blogg! :D Glad tjej här hej! Jag vet att jag hade lovat att fixa en tävling vid 10 000, men den har inte riktigt blivit av... Så jag har funderat och kommit fram till att då 15 000 har besökt min blogg, då ska jag ha en tävling!
Nu är det upp till er: eftersom de flesta kommentarer jag får är anonyma, så undrar jag om ni endå skulle vara med i tävlingen?? (Ni måste ju förstås ge ert namn och adress om ni vinner o.s.v.) För annars så tror jag inte så många är med >.< Har också kommit fram till att ni inte behöver ha någon blogg om ni är med, för jag tror inte heller att det skulle vara någon succé (skrivs det så?)..

Vi gör så här: de som är intresserade av en tävling lämnar en kommentar, under detta inlägg, och om jag inte får över 10 kommentarer skippar jag det hela, okej? :)

Jag vet att det är många som inte "orkar" kommentera men försök iaf? :) Ni får vara anonyma nu ;)


Det här blev ganska långt, men LÄS bara!
Kram ♥

1 kommentar:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com