26.7.12

Loppmarknad

Har varit på Hietsun kirppis hela dagen och sålt en massa saker. Över 160 € fick jag!! :D Wohoooo!
Tror att jag fick solsting också, har ont i huvudet just nu... Och blev helt röd på axlarna och ryggen! Syns exakt hur breda axelband min topp har :') Gick omkring på torget ocksåoch hittade två fina skjortor, men då jag skulle köpa de så var de sålda :/ Nå, jag har väl råd med såna från butiken nu då ;) Älskar verkligen stämningen på loppisar! Alla är vänliga mot varandra och jag bara älskar att gå omkring och titta på gamla saker!

Nu har jag ätit pizza och tittat på skal till iPhonen..
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com