29.6.12

Önskelista och sådant

Tittade igenom en bloggares outfits, och nu har jag en massa vill ha:n :') Bl.a jeans från gina, mingröna byxor, stickade oversize tröjor, spetsshorts, ringar, och en klocka från Marc by Marc Jacobs! Tittade genom deras nätbutik och omg, älskar deras klockor! Har redan en speciell jag gärna skulle vilja ha som konfirmationsgåva :') Enda problemet är att det bara finns tre ynkliga Marc by Marc Jakobs butiker i Finland. Som tur är alla i Helsingfors, men bara två av de där butikerna borde sälja klockor... Och jag har sett den ena butiken, och den är ganska liten? :D Nå, har skrivit upp addresserna, så jag får orientera mej dit någon dag.. Måste titta om Stockmann säljer Marc by Marc Jacobs klockor? Såg inte senast jag var där, men kanske missade... Annars får jag åka till flygfältet! :') Har ganska många idéer till konfirmationsgåvor nu..

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com