1.6.12

Hemmadag

Stannade hemma idag eftersom jag sovit dåligt och hade ont i magen på morgonen.
Började dagen med frukost och en powerwalk. Sedan har jag kört lite styrketräning, tänjt och duschat.
Nu ska jag tömma tvättmaskinen, äta lunch, och lacka naglarna inför morgondagen :) Har funderat på att göra en hårinpackning också, men jag vet inte om jag riskerar. Oljan kanske inte har sugits upp imorgon? Måste tvätta håret i kväll, för att slippa stiga upp kl 5 imorgon. Skulle vilja locka det på morgonen, men jag vet att det kommer se ut som en rishög dagen efter. Kanske jag bara sätter upp det i en knut och hoppas på att jag får lockar tills imorgon?
Nå vi får se... Skorna borde jag kanske öva att gå med också, är inte världsbäst på att gå med klackar...

Lyckades btw med att ta bort ramarna runt bilderna! :')


Vi hörs senare!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com