25.6.12

After rain comes sunshine







Det har ös regnat hela dagen, så nu då solen sken gick jag ut med kameran och tog lite bilder. Blev nöjd med resultatet!

Om tre veckor kommer jag få hem ett par solglasögon med styrkor, ni får se bilder sedan :) Ska dit imorgon för att testa kontaktlinser, skit nervös :S Är inte riktigt för att trotta fingret i ögat ;) Men vi får se hur det går :)

Var inne på gina idag och tittade på byxor. De hade en massa där för bara 10 € och en massa andra kläder på -50% rabatt... Men ofc var de flesta bra storlekar ut sålda... Men nåja. Då jag stod där och tittade på byxor, så såg jag ett par helt uuuunderbara! Men ofc hann någon annan före att ta just min storlek! Blä blä, får hoppas att de finns där imorgon...

Ja, imorgon ska jag ju jobba, så uppdaterar först på kvällen om jag inte är helt död..

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com