28.5.12

Jag kan inte fatta att jag tappade bort dig säg vart är du nånstans, står och skriker ditt namn

Skoldagen var ju bra antar jag :) Vi slutade en timme tidigare och så åkte jag och Soffi till stan. Äntligen hittade jag ett par shorts också! Orkar inte ta bild på de, helt normala jeansshorts är de :)

Så otroligtjätteunderbartskönt att skolan slutar om 5 dagar!! :') ♥

Har skribaläger nästa vecka, och då kommer jag att hålla bloggpaus, bara så ni vet... Lägret börjar alltså nästa veckas måndag. Kanske mobilbloggar då och då, om jag får riktigt mycket att säga :) Kameran tror jag nog hänger med, men har svårt att bestämma vilket objektiv jag ska ta... Tips?


Nu ska jag läsa årsboken som vi fick idag, och bara ta det lugnt...
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com