12.5.12

It's taking me higher

Gårdagen spenderades hos Katten. Vi åt pizza och B&J, och talade en massa. Senare kom Emma dit också, och vi hade det jätte roligt :') Mamma kom efter mej, och så körde vi hem Emma, och hyrde en film. 5oo days of summer heter den väl :) Den var bra!
Pappa kom hem från någon arbetsresa också, och han hade mellanlandat i Heathrow, och gissa vad han hade köpt till mej?? :) En Victoria's Secret parfym ♥ Den doftar såååååå underbart ♥ ♥
Tack världens snällaste pappa








Jag fotade mammas parfymer också, medan jag var i farten :')




Försökte fota lite gräs också (det regnade ju under natten, så jag tänkte att jag skulle få en fin bokeh) men nej, det lyckades ju inte... Nå får testa på nytt en annan gång!

Vill verkligen göra en ny banner, har en massa idéer som jag skulle vilja testa! Men jag har ingen aning om vilket program jag ska använda.. Picasa tycker jag bara är krångligt... Tips?!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com