19.4.12

Where is the love?

Hej! :)
Är på extremt gott humör fast gårdagen inte var den bästa. Efter love-mässan åkte Soffi och jag till Hagalund, åt, gick snabbt igenom "galna dagarna" och så satte vi oss ner vid ett bord i bibban för att räkna. Vi kunde nästan inte alls koncentrera oss och bara skrattade till allt och alla :)
Vi orkade inte dansa, så vi bara satt och tittade på. Sen när jag kom hem räknade jag matte och så typ föll jag i säng. Har fått någon förbaskad snuva också.

Stressade en massa inför provet idag, men det gick förvånansvärt bra!! :)
Så nu är jag så där lagom nöjd här hemma och allt är bra utom att nätet ännu är sönder...

Just nu sitter jag och redigerar bilder och lyssnar på gamla sånger, och fysikläxan måste jag göra också...

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com