11.4.12

We're just having fun...

Hejhej, nätet är fortfarande sönder. Kanske lika så bra, eftersom jag brukar spendera en massa tid framför datorn, så nu har jag tid till annat istället.

Fick en kommentar för en tid sen att jag ska visa mitt dagliga smink. Men eftersom jag inte använder så mycket smink, så bestämde jag mej för att visa typ alla skönhetsprodukter som jag använder...
Om ni har önskemål om vad jag kan göra inlägg om, bara lämna en kommentar! :)

Idag var det en lugn skoldag. Vi hade två och en halv normal timme, så åt vi en tidig lunch, och så åkte alla i min årskurs och tittade på en film. Ganska tråkig film, men skönt att få skippa vissa ämnen ;) Sedan blev jag och Soffi i Sello och pratade lite med andra människor, provade kläder och sånt. Sen så tog vi en buss till Hagalund och väntade på att vår danstimme skulle börja... Helt skönt att dansa, fast jag inte mådde så bra före. Och då dansade vi till världens bästa sång också! Wild, young & free! <3

Så kom jag hem och duschade, åt och gjorde läxor.

På fredag har vi konditionstest.. Kommer seriöst inte att komma levande därifrån. Har världens sämsta kondition, och får stygn så fort jag springer... Har verkligen inte tränat ordentligt på 3 månader??? Typ.
Några tips på hur jag ska klara mig?? :D

Nu ska jag börja sova så småningom, så god natt till er!

Puss & kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com