27.4.12

Packat och klart!

Sådär! Väckning imorgon senast kl 5, kappsäcken är ganska så full, men mindre med saker kan jag inte ta med mej! Så, imorgon bär det av :) Kan inte vänta ♥
Tar endast med teleobjektivet, eftersom i Paris så var det enda jag saknade zoom... Och det har ändå relativt bra makro :) Och så riskerar jag att lämna kameraväskan hemma...

Kommer mobilblogga då och då till er, om jag har något att skriva om! Och tidsinställda har jag ju fixat, och om de inte funkar så kan jag säkert via telefonen publicera de :) Så fortsätt titta in i bloggen!

Hoppas ni har ett skönt veckoslut och en bra måndag, så ses vi sen ♥

Glad Valborg!


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com