29.4.12

10 facts about me

  • Jag älskar att sjunga, fast jag har världens sämsta sångröst :D
  • Mitt favorit klädesmärke är Abercrombie & Fitch. Skulle vilja ha deras butik här i Finland!
  • Älskar bandeaun! Seriöst, världens (nästan) bästa uppfinning! Skulle villa äga många i olika färger :)
  • Är jätte rädd varje gång jag cyklar, eftersom jag föll med cykeln och bröt båda armarna för tre somrar sen...
  • Älskar spets och virkat! Men vet inte om jag skulle våga gå med virkade plagg...
  • Äger ingen kjol, fast jag gärna skulle ha någon!
  • Hatar stressen som man får då bussen kommer och man inte hittar sitt busskort...
  • Svarar inte så ofta i telefonen... Glömmer den nästan alltid på ljudlöst!
  • Varje natt har jag telefonen i fotändan av sängen, eftersom jag laddar den.
  • Fattar inte egentligen varför man "måste ha " märkeskläder.. Det kostar ju bara skit mycket och det finns fina kläder som inte är märken?! Men endå har jag rätt så många..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com