12.3.12

Monday - bad day

Okej min dag har varit dålig. Tråkig. Började med att Soffi inte kom till skolan, och det visade sig att hon är sjuk.. I hussan brände jag någon kräm, och den kokade förstås över så att det brändes på spisen. Och dessutom satte jag i alldeles för mycket socker i krämen, men den smakade faktiskt helt okej! Skrinningen var det bästa på dagen och så var det solsken ute då vi gick tillbaka till skolan ♥ Maten var hemsk. Och så skrek en nia åt mej. Och jag har inte gjort henne något?!!

Okej, about my day...
Hoppas er har varit bättre!

Nu har jag gjort alla läxorna och har bara suttit och letat efter en läderjacka... Vill verkligen ha en nu till våren!
I kväll blir det desperata hemmafruar :)

Dom här har jag traskat runt med hela vintern ♥

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com