21.3.12

Mobilbloggning

Sitter just nu i bussen med mina gröna byxor :D Haha, lol :) Omfg jag såg en RÄV då jag stod på busshållplatsen??! Har jag sagt att jag bor i skogen eller vaddå??

Jag har klädtorka. Mamma påstår att det är samma sak som klädbrist, men nope, jag har hittat på en förklaring! Klädbrist är då man inte har klädet ( och kläder har jag nog...) Klädtorka är då man har klädet men man inte vill använda de! (Eller tröttnat på de).
Så om nån nu har något klädesplagg att skänka till mej, så feel free!

Ska snart byta buss så vi hörs då jag kommit hem!
Och förlåt för mobilbloggningen, orkade inte sätta på datorn eftersom den inte skulle hinna öppnas före jag skulle måsta springa till bussen...

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com