3.3.12

Lycklig ♥

Skriftskoleträffen var alldeles för tråkigt. Men som tur är behöver vi bara vara där fem timmar imorgon :) For direkt därifrån till tennisen, som faktiskt gick jätte bra! (Kanske för att jag hade en vikarie, tycker inte om min tennislärare...)
Var på otroligt gott humördå jag kom hem, så jag tränade lite, dushade och åt en god middag. Mommo och moffa har kommit hit, så det är roligt att se dem också! :)
Försökte lära mig några tyskaord, men eftersom ingenting fastnade i hjärnan, så satte jag på datorn och nu är jag här, och tusen tack för kommentarerna ♥ Ni anar inte hur glad jag blir :) Så nu är mitt humör 10++++ och jag kan knappt skriva rätt för att jag bara vill dansa runt hela huset och sjunga ;D

Och jag har bestämt mig! Jag ska satsa på bloggen och bloggandet! Ska åtminstone ha en redigerad bild i varje inlägg, om jag inte bara måste skriva något viktigt. Ska verkligen satsa nu!! Vill få mera läsare och kommentarer, det är ju det som gör mig glad! Och då måste man ju satsa lite, eller hur? ;) Så ska försöka mitt bästa! :)


Ikväll blir det melodifestivalen, YES! ♥ Haha, älskar det ;D

2 kommentarer:

  1. Ååå vad fin bild! Jag diggar jordglober!! :)

    Sv: Tack tack tack! Ååå vad glad jag blev av din kommentar. TACK!

    Och såklart får du köpa väskor av mig! Jag ska försöka hinna producera många väskor innan vi träffas, så har du fler att välja mellan :). Men kommentera gärna då jag visar väsk-bilder ifall det är någon du tycker extra mycket om, så reserverar jag den, hahaa :)

    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. haha du va int den enda som igår hadde humören o danssa runt i huse xD

    SvaraRadera

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com