11.3.12

The day before monday



Har en känsla av att jag haft samma rubrik någon annan gång...
Iaf, idag åkte jag och Soffi in till stan, för att vi skulle besöka en loppmarknad. Efter ca 2 timmar hittade vi fram iaf! :) Det tog en stund att hitta rätt... Eftersom ingendera hittade någon (eller jo, vi hittade en massa, bla en gammal pentax kamera ♥, men inte köpte något) åkte vi till forum, åt på mc och gick omkring i butiker.
Jag var den enda i bussen en ganska lång sträcka, så antar jag att chauffören trodde han var ensam, för han satte radion på JÄTTE hög volym :') Och jag som satt där och försökte lyssna på Ulrik Munther måste till sist stänga av min musik, eftersom jag inte ville lyssna på en blandning av finsk pop och Ulrik... Men sen så spelade radion den låten jag länkade till er, och mitt humör ljusnade :)

Okej, fin förklaring där...  Hoppas ni haft en bra söndag!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com