27.3.12

Challenge

Aino och Kaisa taggade mej i sånt här att man ska berätta åtta saker som jag gillar med mej själv, och sedan tagga några personer...

  1. Jag är bra på att lyssna, just talk to me about everything ;)
  2. Jag är bra på att fota..? Väll...
  3. Att min blyghet från lågstadiet (nästan) har försvunnit helt :)
  4. Att jag inte går upp i vikt fast jag inte hela tiden äter hälsosamt :D
  5. Att mina ögonbryn är så mörka. Har aldrig färgat dem.
  6. Att mina ögonfransar är ganska mörka. Visserligen använder jag alltid mascara, men jag kan gå utan också ;)
  7. Jag tycker om min klädstil (okej, inte den dagen då håret är i en knut och jag bara har någon huvtröja och jeans på mej), men de dagar då jag orkar satsa tycker jag om! (Men de är tyvärr inte så många...) :)
  8. Jag tycker om att mitt hår blir mörkare för varje år 
Okej jag taggar Tessa och Frida (höhö, suprise!) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com