7.3.12

7 things

Blev taggad av Kaisa att man först ska berätta sju saker om sig själv och sedan tagga 5 stycken.

1. Längtar så förfärligt mycket till sommaren eftersom jag saknar värmen, solen och har måååånga foto idéer.
2. Jag äger 5 stycken olika sminksaker.... Mascara, ögonskuggor, läppglans, foundation och en kajal... Men jag skaffar mera sen när jag vill ha och behöver ;)
3. Jag älskar Caesar sallad, avokado, mozarellapizza och chips
4. Just nu vill jag ha: Abercrombie & Fitch tröja och ett stativ
5. Min mest spelade sång på telefonen är Mike Posner - Please don't go... Har inte lyssnat på den på kanske 2 år, men eftersom jag nördade den med 2 timmar i sträck då, så...
6. Jag läser jätte många bloggar, mina favoriter (ca 20 st) sådär 2 ggr om dagen och resten (20 st till) en gång i veckan ungefär...
7. Jag hatar att stiga upp och gå i duschen, men älskar att duscha och hatar att stiga ut ur duschen...

Frida, Tessa, Fanny, Beate och Keyyo ska göra det här :)

1 kommentar:

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com